sobota, 23 kwietnia 2011

Gorsecik w tonacjach szarości

Witam Kochani! Oto obiecany, wykrzyżykowany gorset. Wzór pochodzi
z bloga Penelopis (przy okazji, dzięki Penelopis). Pełna wersja wzoru znajduje się TU.





Wzór wyhaftowałam w oryginalnej kolorystyce, nićmi DMC, na kanwie 14-ce tej samej firmy, trzema nitkami (dlatego muliny 3799 musiałam kupić dwa motki). Oryginalnie był wyhaftowany na 18-ce.
          Różowy odcień wstążki to tylko odbicie światła. Wstążka w rzeczywistości jest popielata.       

2 komentarze:

  1. Uroczy ten gorset:) Powodzenia w prowadzeniu bloga życzę. Choć na haftowaniu się nie znam, będę tu zaglądać i chłonąć warstwę wizualną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Wkrótce będą nowe wpisy. Aktualnie szyję lalki typu Tilda, mam też kilka projektów dzierganych.

    OdpowiedzUsuń

Chusta z księżyca

                           Niedawno skończyłam swoją pierwszą chustę na drutach! Dwa lata temu, szarpnęłam się na dość ekskluzywną wł...